top of page
הרב קוק 27 חלונות דירה מבט פנים

התמחויות

לוגו ירום אור אייקון
התחדשות עירונית
הדמיית חזית בניין פרויקט בלפור 7 תל אביב בשעת ערב

התחדשות עירונית

01

חברת ירום אור מובילה בנושא התחדשות עירונית על אופניה השונים, בפרויקטים של שימור מבנים, פינוי בינוי, חיזוק ותוספות בניה. 


החברה צברה במרוצת השנים התמחות בכל נושא ההתחדשות העירונית בכלל ובפרט בעיר תל אביב בה נדרשת הכרות מעמיקה עם תכנית הרובעים ועם תכנית השימור.
בשל ניסיונה הרב של החברה והתמחותה בנושא, היכולת שלה לתת מענה משלב היזמות ועד לביצוע הינו ייתרון ייחודי ובעצם זהו "קלף מנצח" על פני כל גורם אחר שמנסה לתפור עסקה ללא הכרות והבנה של "השטח".


הניסיון והידע שנצברו בחברה לאורך השנים ומפרויקט לפרויקט מספק לחברה וללקוחותיה את הביטחון שהפרויקט יצא על הצד הטוב ביותר ויספק לאותם דיירים שגרו במבנים ישנים ורעועים, חוויית מגורים בטוחה במבנה יפה, מחודש ומחוזק, בסטנדרט וברמות גימור הכי גבוהות שיש.

שימור מבנים

שימור מבנים

02

בשנת 2003 הכריז ארגון אונסק"ו על העיר הלבנה של תל אביב כאתר מורשת תרבות עולמית נוכח ריבוי בניינים בעלי ארכיטקטורה בסגנון הבאוהאוס הנמצאים בתחומה וכתוצאה מכך קמה התוכנית לשימור מבנים ואתרים אשר מגדירה שימור של כ- 1,000 מבנים ואתרים בתל-אביב, מהם כ- 190 מבנים לשימור עם הגבלות מחמירות.


כל נושא שימור המבנים דורש הבנה מקצועית מעמיקה ויסודית של המבנה ההיסטורי, ביצוע מקצועי של הדרישות הקפדניות של מחלקת השימור, הקפדה דקדקנית על המפרטים הטכניים הייחודיים לכל פרויקט ולעיתים רבות יכולת למצוא פתרונות לא קונבנציונאליים ויצירתיים תוך כדי ביצוע.


במבנים לשימור נעשה שימוש בטכנולוגיות ובחומרים אותנטיים בשילוב מערכות מודרניות תוך שחזור פרטי הבניין המקוריים ובתוספת בניה חדשה שתשתלב בצורה הרמונית עם המבנה ההיסטורי.
בביצוע פרויקטים המיועדים לשימור נדרשת הפגנת יכולת מקצועית גבוהה בעבור פעולות הנדסיות מורכבות של חיזוק ותליית המבנה בכדי למקסם את השטח ולחפור חניון תת קרקעי תחת המבנה או הוספה של דירות תוך שימור מקסימלי של המבנה הקיים.


ירום אור עובדת עם האדריכלים והמפקחים המובילים בתל אביב בנושא שימור המבנים, הפרויקטים שביצעה החברה זוכים להערכה רבה מצד מיטב אנשי המקצוע.

הרב קוק 27 מבנה לשימור צילום עילי
תמ"א 38
פרויקט פיכמן מבט מבחוץ למרפסות

תמ"א 38

03

מדינת ישראל שוכנת באזור שבו עתידה להתרחש רעידת אדמה בחוזק העלול לגרום לפגיעות רבות בנפש, להתמוטטות מבנים ותשתיות.

 

אנשי המקצוע בתחום מסכימים כי צפויה רעידת אדמה חזקה בישראל בשנים הקרובות. דרך לצמצם את הנזקים הצפויים מרעידת אדמה שכזו היא חיזוק מבנים ישנים ולשם כך קמה תכנית תמ"א 38, תכנית המאפשרת לבעלי דירות במבני מגורים ישנים, לחזק את הבניין שלהם מפני רעידות אדמה באמצעות מתן תמריץ כלכלי ותכנוני הכולל תוספת שטח לבנייה לצורך הרחבת יחידות הדיור הקיימות ובניית יחידות חדשות.

 

למעשה בפרויקט תמ"א 38 זהו מצב שבו כולם יוצאים מורווחים, הן בעלי הדירות המקבלים בניין חדש / מחודש ובטוח מפני רעידות אדמה והן היזם המקבל דירות באותו בניין.

לחברת ירום אור יש ניסיון רב של שנים בביצוע פרויקטים של תמ"א 38 ויתרונה הגדול טמון בכך שהיא גם יוזמת וגם מבצעת בעצמה את הפרויקט ומנהלת את הפרויקט משלב הרעיון והפגישה הראשונית עם הדיירים ועד למסירת הדירות הגמורות לשביעות רצונם המלאה של הדיירים

בנייני בוטיק

בנייני בוטיק

04

חברת ירום אור מבצעת כקבלן ראשי בניה רוויה של בנייני בוטיק בסטנדרט הגבוה ביותר, משלב השלד ועד  לשלב מסירת המפתח לדירה המוגמרת.
 

כל עבודות הבניה נעשות עם צוותי העובדים המיומנים של החברה, החברה מעסיקה כ140 עובדים בכל מקצועות הבניה אשר עוברים הכשרות והדרכות על מנת ללמוד, להתמקצע, להתעדכן ולהוביל.

 

בכל הפרויקטים דואגת חברת ירום אור לעבוד עם טכנולוגיות הבניה המתקדמות והמובילות הקיימות, לעשות שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ולעמוד בלוח הזמנים ובמסגרת התקציב אליהם היא מתחייבת.

לחברת ירום אור ניסיון רב ועשיר בביצוע פרויקטים גדולים בעלי מורכבות הנדסית גבוהה, ניסיון זה מביא עמו יכולת ראייה מערכתית של כל פרויקט מחד ומאידך יכולת ירידה לפרטים המצריכה הבנה מעמיקה ויכולות לתת מענה ופתרונות הנדסיים  שונים תוך הקפדה על מסגרת התקציב של הפרויקט.

בלפור 7 - פנים דירה 9 - הדמיה
בנייה פרטית
קיר בטון חשוף - סלון בית אפקה

בנייה פרטית

05

לחברת ירום אור מחלקה העוסקת בבניית בתי יוקרה צמודי קרקע משלב השלד ועד מפתח. הפרויקטים הפרטיים אותם מבצעת החברה הינם פרויקטים ברמת ביצוע וגמר בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים, עבודה עם האדריכלים, המפקחים ואנשי המקצוע המובילים בתחום.

 

בבתי יוקרה לרוב התכנון האדריכלי מורכב ולא סטנדרטי ולשם ביצועו נדרשים: מומחיות, דיוק פדני, ירידה לפרטים,  הבנה בחומרים ויכולת ראייה מרחבית. את כל היכולות האלה גם יחד מביאה חברת ירום אור לשטח ומצליחה לייצר ללקוחותיה את חוויית המגורים האיכותית ביותר שניתן לקבל.

כל עבודות הבניה נעשות עם צוותי העובדים המקצועיים של החברה, מה שמבטיח אחידות ברמת הביצוע הגבוהה, עמידה בלוח זמנים, פיקוח צמוד, בקרה ואחריות מלאה על כל עבודות הבניה. בבתי היוקרה אותם מבצעת החברה נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות והקפדה על טיב חומרים מאיכות מעולה.

לחברת ירום אור ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים יוקרתיים וייחודיים של בניה פרטית, החברה רואה חשיבות עליונה במתן שירות צמוד, הקשבה לצרכים ולרצונות הלקוח, יחס אישי ואדיב לאורך כל שלבי הפרויקט.

יזמות

יזמות

06

חברת ירום אור שהחלה את דרכה כחברה מבצעת, קיבלה לאורך השנים פניות רבות מגורמים שונים שלמדו והכירו את איכויות הביצוע שלה להיכנס לעולם היזמות.

עם השנים, לאחר שהחברה ביססה את מעמדה כחברת ביצוע מעולה ובנתה לעצמה בעמל רב שם של חברה חזקה בעלת חוסן פיננסי והון עצמי פנתה החברה באופן טבעי לעולם היזמות כשהיא מביאה עמה את יתרונות הביצוע, האיתנות הכלכלית, ההבנה המעמיקה של צורכי השוק ויכולת הראייה המערכתית וכמובן שלל הפרויקטים הגמורים שברזומה החברה.


כיום החברה עוסקת באיתור קרקעות לעסקאות קומבינציה וכן איתור עסקאות נדל"ן פוטנציאליות ומימושן כשהיא נותנת את כל השירותים הנדרשים להובלת הפרויקט.

כחברה צעירה ודינאמית, רואה ירום אור חשיבות יתרה בלהיות חברה יצירתית ולחשוב מחוץ לקופסא ולכן החברה יודעת למצוא פתרונות שונים לשיתופי פעולה בקונסטלציות שונות ולהתאים לכל עסקה את חבילת השירות המתאימה עבורה בדיוק.

חברת ירום אור מזמינה יזמים בעלי קרקעות / גגות / זכויות בניה בעיר תל אביב וסביבתה המחפשים לצאת לדרך בטוחה עם פרטנרים חזקים שיובילו את הפרויקט עד לסופו המוצלח, להצטרף לשורת שותפי החברה ולצעוד יחד למימוש החלום.

Image by Ryan Ancill
פרויקטים אחרונים
  • אינסטגרם ירום אור
  • פייסבוק ירום אור
bottom of page